Felicias sockerpalats

En plats fylld med smarriga läckerheter!

Babyshower muffins

Publicerad 2015-03-23 18:20:00 i Bakverk,

I helgen var jag på babyshower för min vän Josefine som snart ska få en liten bebis. Min uppgift blev att baka lite godsaker. Jag körde på temat blått (eftersom det är en pojke som väntas) och det blev både muffins och en tårta. Jag ska lägga upp ett inlägg till idag där jag visar tårtan jag gjorde - men i detta tänkte jag visa muffinsen och hur ni går till väga för att göra dessa!
 
Skriv mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Felicias sockerpalats

Älskar du också kakor och andra sötsaker? Då har du kommit helt rätt. Här på Sockerpalatset hittar du bilder och recept på supersmarriga läckerheter. Ta gärna del av mina idéer och berätta vad du tyckte!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela